dilluns, 21 d’abril del 2014

Hola hola! 

S'acaba ja setmana santa!

Bueno dons em costa bastant sempre recordar com s'entra a fer la entrada al bloc, per això sempre tardo jeje

Però bueno doncs, fent memòria del que hem anat fent les ultimes setmanes...

Una de les setmanes va ser bastant gracios perquè vam quedar amb la Sara i la seva mentorada, però va resultar que ni la seva mentorada ni la meva es van recordar de l'hora, i no tenien telefon ( i jo personalment encara no sabia el numero del timbre ja que va canviar de casa), així que vam estar esperant una mitja horeta o més, però al final vam decidir deixar-ho per un altre dia.

Llavors la setmana següent quan finalment vam poder quedar,Mariel i jo vam anar al cinema a l'estrena de Capitan America, vam decidir anar al cine sense decidir cap pelicula en concret, al arribar allà vam veure que ja hi havia capitan america i vam anar a veurela, ens vam adonar quan erem a dins que just era la primera sessió per tant l'estreno. La pelicula ens va encantar a les dues, jo no sabia si a ella li agradaria però finalment li va agradar molt. Com vam arribar molt aviat al cine vam agafar-nos unes palomites, vam entrar a la sala i vam estar xerrant més de mitja hora abans no comences la pelicul·la. Ens vam posar al dia i vam parlar de coses molt interessants com els festius que es celebren aquí a catalunya i els que celebren ells a Honduras. Me'n oblidaba, li vaig fer un detallet també! vaig fer-li una d'aquestes pulseretes de gomes que es fan ara, igual que la meva jeje perquè tingués un record meu més enllà del projecte.

La següent quedada també va ser lúdica, sempre entrecometes ja que quan es parla s'apren molt i no fa falta anar a un museu a apendre coses. Vam anar a supar al Mc Donals vam estar-hi més de 3 hores parlant de coses que afecta als adolescents de avui dia i altres temes com la setmana santa. És interessant veure com realment aquí a Catalunya o en particular jo, que no soc creient, ens ho prenem a la lleugera però com a la resta del mon com per exemple allà a Hondures molta gent hi creu i es celebra completament diferent a aquí. Contant només Catalunya eh! perquè a la resta d'Espanya com a Sevilla si que es celebra. Per tant, com veieu ja he dit que no era tan lúdica com semblava. 

I bueno aquesta setmana Santa no he pogut quedar perquè no he estat a Sant Feliu però ja recuperarem les pròximes setmanes. He de dir que volia portar-la al expo jove de Girona, allà on informen sobre que pot fer un estudiant un cop s'ha tret la ESO, però no va ser possible ja que vaig tenir practiques aquella setmana. Espero que no augmenti gaire la feina a la universitat i pogem quedar sense més problema.

I dons això aquí ho deixo per avui!!!!

un peto a tots els que llegeixin el bloc :)

Judit Arbat Marquez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada