dilluns, 28 d’abril del 2014

Per Girona!

26/04/2014

Bueno, doncs divendres passat vam quedar i vaig portar-la a Girona per ensenyar-li tot el que és el campus Montilivi. Al ser festa Major de la Udg estava tot ben buit i vaig aprofitar per entrar a la meva facultat ensenyar-li per dins, les aules, etc. També vam anar a la biblioteca, i bueno per fora vaig mostrar-li les altres facultats i la politècnica, inclòs també l'institut de Montilivi.

Desprès vam anar al espai girones per dona una volta, i vaig ensenyar-li el Koning de Girona, famós per les seves braves! jeje, dons li van agradar molt!

I doncs vam fer una volteta més i vam marxar perquè se'ns estava fent tardet.

Aquí deixo una foto de les braves per fer entrar gana a qui llegeixi el bloc! jajaja


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada