dissabte, 15 de març del 2014

Un dissabte calorós

Bon dia! 

Dons aquest mati hem anat a donar un vol per el camí de ronda. Ella no havia anat mai per allà per tant li e explicat des de on fins on arribava el camí.
Feia un dia espectacular, fa molt de sol i si estava molt bé!
Ens em posat al dia de les novetats, i he descobert coses d'ella que no sabia i ha sigut molt interessant. No tenim els mateixos pensaments per tant a donat molt de joc per una llarga conversa.

Ha sigut molt gracios perquè ella m'havia preguntat sobre una edificació que hi havia, però jo no sabia que era. I hores més tard han passat un grup de gent amb una guia i s'han parat just davant nostre. Les dues ens hem quedat embovades i escoltat la historia del edifici que m'havia preguntat Mariel, i algunes altres histories de cases i la platja. Hem après algo nou i interessant. Com ens ha dit un home: he passat molts cops per aquí i mai m'havia parat a pensar que era tot això, per tant els estic seguint i així ho aprenc.

I fins aquí avui!

Espero que aquests bon temps duri! i pugem fer moltes coses més.
Aquí us deixo la foto de l'estructura que us he parlat abans i dos fots més que ens em fet :)




Feia molt de sol, no podiem mirar a la camara jejeje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada