dimarts, 14 de gener del 2014

Resum de les vacances!

Hola hola!

M'he endarrerit molt a escriure al bloc, però entre examens al desembre, vacances, i més examens al gener no he tret temps!

Bueno doncs des de la meva última entrada hem fet moltíssimes coses!

ja vaig dir a l'última entrada, que vam quedar per anar a fer un vol per Platja d'Aro, i sí efectivament vam donar un vol tot xerrant però com feia fred vam anar al bon dia a fer un cafè amb llet, això jo, perquè ella va beure coca-cola. Jo no sé com pot veure-se-la tan ràpid! em va sorprendre bastant. També es veu el cafè quan esta bullint!!

14 de desembre

La  següent quedada que va ser el dia 14 de desembre vam anar gaire bé tot el matí al worten de Platja d'Aro que feien una subasta inversa i era divertit, vam passar un mati diferent, on miràvem coses que ens agradaven i així. Per mala sort no ens va tocar res! jajaja

20 de desembre

El següent cop va ser la quedada en grup, que vam anar a la bolera!
La veritat que jo i Mariel vam començar malament però vam intentar remuntar, ella era el primer cop que jugava a bolos així que ja era normal que li costes!
va ser molt divertit la veritat, ens vam fer un far de riure, i vam decidir que havíem de repetir! 



Com es pot veure vaig quedar segona, un punt per sota d'en Javi així que hem de fer una rebanxa! jajaja
va ser divertit veure als nois/es que no hi havien anat mai com s'ho feien! 

30 de desembre

Ui! aquest dia va ser molt bo!

En principi el dia de la bolera vam dir que quedaríem per anar al cine, però vam canviar de plans, total que va arribar el dia i jo convençuda que li havia dit a la meva mentorada i va resultat que no li havia explicat el canvi de plans, no va passar res vam riure i ja esta però mira que n'estava convensuda.

Bueno havans de anar cap a Girona a la pista de gel vam fer un cafè a la plaça de l'Ajuntament.

Un cop allà, a la pista de gel, es respiraven uns nervis!!! jajaja gairebé cap haviem patinat o com  a molt un cop!!!


per mi va ser molt divertit però una horeta era mortal !!! vam acavar tots cansadisims! 

que millor que beure i menjar cuan varem sortir!

I aquó s'acava la historia del gel, desprès de moltes caigudes! jajaja

9 de gener de 2014!!

Aquest dia haviem quedat les noies per anar al cine, ja que entre elles es coneixen també. Dons vam quedar a les 5:45-6, però cuan vaig anar a buscar a Mariel estava fent coses del trasllat i va arribar tard. Sara i la seva mentorada ja eren al cine esperant-nos, llavors els hi vaig dir entreu que ja arribarem. Jo vaig dir de anar a Caminando entre dinosaurios 3D, però quan vaig arribar no hi era a la sala! Sara s'havia quedat sense bateria i havia anat a Frozen. Així que jo i Mariel vam veure caminando entre dinosaurios, sincerament la pel·lícula era molt divertida, vam riure molt, i se'ns va fer curta!

I fins aquí! el meu resum de tot el que hem anat fent aquestes vacances, apart de anar parlant una mica gaire bé cada dia per el wattssap. Quan acabi examens anirem a fer algu més lúdic com ensenyar-li la biblioteca, ja que jo hi vaig molt sovint!

En fi, ja sé que vaig tard amb el bloc, però tantes coses a fer que no puc pensar-hi!

Espero que us vagi bé a tots els mentors/es! 

Fins aviat!! Intentaré escriure el mateix dia de la quedada jeje

I tinc més fotos, almenys las té en Javi, perquè m'he canviat el mòbil i se m'han eliminat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada